sobota 13. novembra 2010

O mne

Hoci moje krstné meno je Ľudmila, blog som si nazvala Milena, pretože  toto "neoficiálne" meno používam častejšie.
Vyštudovala som VŠE v Bratislave, odbor Ekonomicko-matematické výpočty.
Som učiteľka odborných ekonomických predmetov na obchodnej akadémii. V toto školskom roku vyučujem presmety Informatika a Hospodárske výpočty.
Od DVUI očakávam, že sa naučím niečo nové, že spoznám nových ľudí, návrat do študentských čias a samozrejme KREDITY.
Od DVUI som som neočakávala, že budeme dostávať toľko domácich úloh. :(

5 komentárov:

  1. Spoznávanie nových ľudí v školských laviciach,...má niečo do seba!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blogovanie začína byť čoraz zaujímavejšie. Držím palce a teším sa na ďalšie stretnutie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte som nestretla nikoho, kto by používal aj iné meno. Ale je to milé. Veľa šťastia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že väčšina z nás sa na vzdelávanie prihlásilo z rovnakých dôvodov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. keby nás naši žiaci videli ako sa učíme, aj by ich to potešilo..

    OdpovedaťOdstrániť